Sunday, July 11, 2010

tiada ag AKU...

ary ni geram sgt...dri jauh aku dtg DIA wat aku kecewa..ok la...fine..that will be last time meeting him..NEVER for next time..(really hope....)

aku terlalu alergik pada si PENIPU..biar la owg nk kate ape..aku x leh nk terima alasan DIA ary ni...DIA adalah penipu ketiga dlm hidup ku..

aku bukan insan yg sempurna dan bukan la insan yg sentiasa inginkn kesempuraan...semoga dengan tiadanya aku DIA bole mencari yg lebey sempurna dri aku..

biar la aku terus cmni smpai bile2..untuk mempercayai ag da tiada ruang...pintu aty telah tertutup tok sume ni selamanya...(Insyallah..)

aku berdoa semoga 1 ary nnt DIA akan berfikiran lebey matang agar DIA bole menilai sesuatu yg baik dan buruk...

aku sgt yakin tanpa aku pasti DIA bole terus bernafas di bumi yg fana ini...aku maafkn segalanya tp lupakn segala kenangan kite...

TIADA AG AKU!!!......papai...

2 comments: