Wednesday, June 23, 2010

Kenanganku...

kenanganku...
ingin ku kau kembali lagi...
membawa ku terbang jauh
kembali ke masa lampau
dimana aku tersenyum, gembira dan bahagia
menjalani kasih sayang antara kita
dimana aku mengenal erti cinta
ingin saja ku bawa jasad ku ini kembali kesana

tapi kenanganku...
kini tidak perlu lagi kau kembali kepadaku
kerna ku tahu kau membawa kebahagian palsu
yang hanya akan menyiksa jiwa merindu
pasti akan menitiskan air mataku
janjimu hanya palsu

kenangan ku...
keranamu aku buntu..
perlukah aku menyisipmu
di celah rimbunan memori indahku...
atau membiarkan kau di celahan sejarah hitam
ingin ku lontarmu jauh dari memoriku
tapi tiada daya aku membuangmu
kerna kau pernah berjasa padaku...
mengajar aku erti kasih sayang, cinta yang tulus suci....

No comments:

Post a Comment